Обробка замовлень
Support EVA.UA
Останнє оновлення місяць тому
На платформі EVA існує можливість здійснення покупки як через онлайн-кошик, так і зателефонувавши до кол-центру. Дані про нове замовлення надходять у особистий кабінет продавця, де відображені такі дані:
номер, дата та час створення замовлення;
вибраний спосіб оплати та доставки;
замовлені товари, їх кількість та ціна;
дані замовника та одержувача;
статус замовлення.
Процес опрацювання замовлень:
Етапи | Дії продавця | Часові рамки |
Підтвердження продавцем | Відкрийте нове замовлення у статусі «Нове» та встановіть статус «Підтверджене продавцем» (підтверджуєте актуальну наявність та ціну товару). | до 3-х робочих годин |
Підтвердження покупцем | Зв'яжіться з покупцем для підтвердження замовлення за вказаним номером (рекомендуємо ознайомитись із скриптом першого контакту). Після погодження з клієнтом умов оплати та доставки, встановіть замовленню статус «Підтверджено покупцем». Якщо покупець відмовився від замовлення — встановіть відповідний статус відміни «Скасовано покупцем». | до 24 робочих годин |
Упакування товару | Після успішного погодження від клієнта та встановлення статусу «Підтверджено», вам потрібно упакувати товар та створити номер ТТН для подальшої доставки, встановлюється статус замовлення «Комплектується». Після упакування, замовлення відправляється поштовою службою (доступним методом доставки) | до 48 годин з моменту створення замовлення |
Відправка замовлення | В разі успішної передачі замовлення перевізнику, додайте номер відправлення ТТН в особистому кабінеті до замовлення та встановіть статус «Відправлено». Далі оновлення статусів замовлення відбуватиметься автоматично, згідно з даними перевізника за вказаним номером відправлення. | до 64 годин з моменту створення замовлення |
Увага! Маркетплейс EVA дозволяє не телефонувати клієнту перед відправкою замовлення. Однак, якщо ви вирішуєте відмовитися від дзвінка, ви берете на себе ризик того, що клієнт може не забрати посилку через відсутність консультації. Будь ласка, зважте цей фактор під час обробки замовлень.
Рекомендації по підтвердженню замовлення:
- Якщо ви не додзвонилися до покупця, зателефонуйте ще раз через 1-3 години;
- Якщо покупець не відповів на черговий дзвінок, напишіть йому повідомлення у месенджер: telegram чи viber, із проханням підтвердити замовлення;
- Якщо покупець не відповів впродовж 24 годин, змініть статус замовлення із "Підтверджено продавцем" на "Скасовано покупцем".
Замовлення, за якими продавець не дотримався термінів зміни статусів, можуть бути автоматично скасовані. Такі випадки ми вважаємо неприпустимими, адже якщо ви оперативно не обробляєте нові замовлення, зростає ймовірність того, що покупець його скасує. При великій кількості скасованих замовлень магазин може бути заблокований.
Важливо! Наразі графік роботи розрахований на основі загального графіка для всіх продавців з 8:00 до 20:00 з понеділка по п'ятницю. У майбутньому кожен продавець матиме можливість встановити власний графік роботи.