Обробка замовлень

Support EVA.UA

Останнє оновлення місяць тому

На платформі EVA існує можливість здійснення покупки як через онлайн-кошик, так і зателефонувавши до кол-центру. Дані про нове замовлення надходять у особистий кабінет продавця, де відображені такі дані:


  • номер, дата та час створення замовлення;

  • вибраний спосіб оплати та доставки;

  • замовлені товари, їх кількість та ціна;

  • дані замовника та одержувача;

  • статус замовлення.

Процес опрацювання замовлень:

ЕтапиДії продавцяЧасові рамки
Нове→Підтверджене продавцемВідкрийте нове замовлення у статусі «Нове» та встановіть статус «Підтверджене продавцем» (підтверджуєте актуальну наявність та ціну товару).до 3-х робочих годин
Підтверджене продавцем→Підтверджене
покупцем
Зв'яжіться з покупцем для підтвердження замовлення за вказаним номером (рекомендуємо ознайомитись із скриптом першого контакту). Після погодження з клієнтом умов оплати та доставки, встановіть замовленню статус «Підтверджено покупцем». Якщо покупець відмовився від замовлення — встановіть відповідний статус відміни «Скасовано покупцем».до 24 робочих годин
Упакування та Відправка замовленняПісля успішного погодження від клієнта та встановлення статусу «Підтверджене покупцем», вам потрібно упакувати товар та створити номер ТТН. Після додавання ТТН у особистий кабінет, здійснюється автоматичний трекінг та встановлюється статус замовлення «Відправлено». Оновлення статусів замовлення відбуватиметься автоматично, згідно з даними перевізника за вказаним номером відправлення.до 64 годин
з моменту створення
замовлення

Увага! Маркетплейс EVA дозволяє не телефонувати клієнту перед відправкою замовлення. Однак, якщо ви вирішуєте відмовитися від дзвінка, ви берете на себе ризик того, що клієнт може не забрати посилку через відсутність консультації. Будь ласка, зважте цей фактор під час обробки замовлень.

Рекомендації по підтвердженню замовлення:

  • Якщо ви не додзвонилися до покупця, зателефонуйте ще раз через 1-3 години;
  • Якщо покупець не відповів на черговий дзвінок, напишіть йому повідомлення у месенджер: telegram чи viber, із проханням підтвердити замовлення;
  • Якщо покупець не відповів впродовж 24 годин, змініть статус замовлення із "Підтверджено продавцем" на "Скасовано покупцем".

Замовлення, за якими продавець не дотримався термінів зміни статусів, можуть бути автоматично скасовані.
Всі автоматично скасовані замовлення вважаються згідно правил маркетплейсу як "успішно Виконані", тобто такими за які буде списана комісія. Загалом невчасну обробку замовлень, ми вважаємо неприпустимою, адже якщо ви оперативно не обробляєте нові замовлення, зростає ймовірність того, що покупець його скасує самостійно.
У разі низького відсотка Виконання замовлень (менше 60%) магазин може бути заблокований Адміністрацією Маркетплейсу.

Важливо! Наразі графік роботи розрахований на основі загального графіка для всіх продавців з 8:00 до 20:00 з понеділка по п'ятницю. У майбутньому кожен продавець матиме можливість встановити власний графік роботи.

Чи була ця стаття корисною?

10 з 10 сподобалась ця стаття