Проблемні замовлення

Support EVA.UA

Останнє оновлення рік тому

Проблемні замовлення - це замовлення, що стикаються з різними труднощами або неполадками, які виникають через дії продавця або недоліки оформлення інформації про товар на платформі маркетплейсу.

Покупці можуть надіслати відгук або звернення через колл-центр, написавши лист або залишивши повідомлення на сайті компанії EVA, або опублікувавши свої зауваження на інтернет-ресурсах чи у соціальних мережах. Ці звернення використовуються для виявлення та вирішення проблем, що виникають при замовленні.

Всі звернення про проблеми із замовленнями передаються вашим менеджером (куратором магазину). Вам потрібно обробити всі звернення і забезпечити зворотній зв'язок менеджеру по вирішенню проблеми.

Важливо! Виявлені недоліки у замовленнях - це можливість виявити та вдосконалити слабкі сторони вашої діяльності. Використовуйте зауваження покупців як цінні рекомендації для поліпшення вашого сервісу. Завдяки зворотному зв'язку ви зможете проаналізувати проблеми та прийняти всі необхідні заходи, щоб уникнути їх у майбутньому. 

В разі високого відсотку проблемних замовлень та ігноруванні звернень, це може призвести до блокування магазину на платформі.

Чи була ця стаття корисною?

3 з 3 сподобалась ця стаття