Звернення у телеграм-боті

Support EVA.UA

Останнє оновлення 2 місяці тому

Звернення в кол-центр — це повідомлення, яке Покупець надсилає через чат на сайті EVA.UA або месенджери.Telegram-бот EVA.UA Marketplace Help-Bot - дозволяє оперативно отримувати та обробляти звернення від Покупців.

Згідно правил Маркетплейсу Продавцю необхідно зареєструватись у боті та опрацьовувати клієнтські звернення у рекомендований термін.

 Звернення може містити:

  • прохання зв’язатися;

  • уточнення щодо доставки чи оплати;

  • запит на скасування або повернення замовлення;

  • скаргу;

  • пропозицію щодо виправлення інформації на сайті.

Дані про нове звернення надходять у Telegram-бот, де відображені такі дані:

  • номер звернення;

  • дата та час отримання;

  • суть питання;

  • крайній термін для відповіді;

  • кнопка для переходу до обробки.

Процес опрацювання звернень

ЕтапДії Продавця Часові рамки
Авторизація в ботіПерейдіть за посиланням на бот → натисніть «Старт» → оберіть «Поділитися номером телефону» для ідентифікації.Перед початком роботи
Отримання нового зверненняПеревірте push-сповіщення у Telegram.Миттєво після надходження
Взяття в роботуУ боті: «Робота зі зверненнями» → вкладка «Нові» → оберіть звернення → натисніть «В роботу».До 3-х робочих годин
Надання відповідіНатисніть «Надати відповідь» → введіть текст → додайте файл/фото (за потреби) → «Відправити».До 24 годин з моменту отримання
Звернення до експерта EVAНатисніть «Спитати в експерта» → введіть питання → додайте файл/фото (за потреби) → «Відправити».До 24 годин з моменту отримання
  • Через 3 години без відповіді бот надішле нагадування.

  • Через 24 години без відповіді заявка автоматично передається експерту EVA Marketplace і вам зателефонують

  • Пріоритет обробки отримують скарги, конфліктні ситуації та повторні звернення.

Рекомендації по роботі у боті:

  • Відповіді мають бути ввічливими, інформативними та по суті.

  • Не використовуйте опцію «Спитати в експерта» без реальної потреби — заявку можуть повернути вам на доопрацювання.

  • Якщо немає доступу до бота — перевірте номер телефону у Telegram або зверніться до менеджера EVA Marketplace.

Детальна інструкція із обробки клієнтських звернень за гіперпосиланням.

Важливо! Вчасна обробка звернень — запорука задоволеності Покупців і стабільного рейтингу вашого магазину.

Чи була ця стаття корисною?

1 з 1 сподобалась ця стаття