Стандарти роботи

Support EVA.UA

Останнє оновлення рік тому

Стандарти роботи на маркетплейсі визначають набір правил та рекомендацій, виконання яких сприяє задоволенню очікувань покупців на найвищому рівні. Дотримання цих стандартів є основною умовою для роботи продавця на маркетплейсі EVA.

До стандартів входить:

  • актуальність інформації про товари
  • швидкість обробки замовлень
  • обслуговування та комунікація із клієнтами

Швидкість обробки замовлень
Обслуговування та комунікація із клієнтамиАктуальність інформації про товари
  • швидкий контакт з клієнтом - якнайшвидше, після оформлення замовлення, протягом декількох годин;
  • відповідальність у виконанні правил обробки замовлень та встановленні статусів;
  • скасування, важливо вказувати реальну причину і обрати відповідний статус;
  • замовлення, які надходять у ночі або вихідний день, повинні бути оброблені у найближчий робочий час.
  • користуватися мовою клієнта: при обслуговуванні покупця важливо використовувати мову, якою він розмовляє, щоб забезпечити зрозумілість та комфорт;
  • дотримання законодавства: продавцям необхідно дотримуватися вимог Закону України "Про захист прав споживачів", який гарантує право споживача на обслуговування державною українською мовою.
  • актуальна ціна та наявність товару, недопустимі ситуації «уточнюйте наявність», «уточнюйте ціну» тощо;
  • опис та параметри мають відображаюти сутність конкретного товару і не викликати додаткових запитань у клієнта;
  • гарантійне обслуговування (не надається або надається, та на яких умовах).

Навіть якщо ви детально описали товар і надали якісне обслуговування покупцю, можуть виникати конфліктні ситуації. Обставини можуть бути різноманітні: люди можуть помилятися, комп'ютерні системи можуть збоїти, або траплятись форсмажорні обставини. Важливо, щоб покупець не залишався без допомоги у разі проблеми.

Важливо! Дотримання стандартів дає нам впевненість у виконанні вашої роботи, особливо у критичних ситуаціях, і надає покупцю гарантію того, що, замовляючи ваш товар на EVA, він отримує той самий рівень обслуговування, на який він розраховує.

Чи була ця стаття корисною?

3 з 3 сподобалась ця стаття