Повернення комісії

Support EVA.UA

Останнє оновлення 2 дні тому

Комісія за замовлення списується з балансу магазину після встановлення статусу замовлення: «Отримано».
У разі скасування замовлення продавцем чи покупцем комісія не нараховується.

Коли можливе повернення комісії

Повернення комісії здійснюється у таких випадках:

  • покупець повернув товар протягом 14 календарних днів;

  • за результатами гарантійного звернення покупцю було повернуто кошти за товар.

❗️Зверніть увагу: За замовленнями зі статусом «Скасовано продавцем» із причиною скасування «Автоматична відміна: протермінований статус» буде списана комісія як за успішне замовлення і в такому випадку повернення комісії не передбачене.

Як оформити повернення комісії

Після фактичного повернення коштів покупцю вам необхідно звернутися до свого менеджера за контактами у особистому кабінеті.

У зверненні потрібно надати:

  • номер замовлення, товар(-и), що були повернені, та причину повернення;

  • додати скан (скріншот) або фото квитанції про повернення коштів покупцю, ПІБ отримувача коштів має відповідати ПІБ покупця в замовленні;

  • ТТН повернення


Після перевірки та підтвердження запиту сума комісії буде зарахована назад на баланс магазину.

 
 

Чи була ця стаття корисною?

1 з 1 сподобалась ця стаття