Повернення комісії
Support EVA.UA
Останнє оновлення 2 дні тому
Комісія за замовлення списується з балансу магазину після встановлення статусу замовлення: «Отримано».
У разі скасування замовлення продавцем чи покупцем комісія не нараховується.
Коли можливе повернення комісії
Повернення комісії здійснюється у таких випадках:
покупець повернув товар протягом 14 календарних днів;
за результатами гарантійного звернення покупцю було повернуто кошти за товар.
❗️Зверніть увагу: За замовленнями зі статусом «Скасовано продавцем» із причиною скасування «Автоматична відміна: протермінований статус» буде списана комісія як за успішне замовлення і в такому випадку повернення комісії не передбачене.
Як оформити повернення комісії
Після фактичного повернення коштів покупцю вам необхідно звернутися до свого менеджера за контактами у особистому кабінеті.
У зверненні потрібно надати:
номер замовлення, товар(-и), що були повернені, та причину повернення;
додати скан (скріншот) або фото квитанції про повернення коштів покупцю, ПІБ отримувача коштів має відповідати ПІБ покупця в замовленні;
ТТН повернення
Після перевірки та підтвердження запиту сума комісії буде зарахована назад на баланс магазину.
