Назва товару
Support EVA.UA
Останнє оновлення місяць тому
Назву товару слід створювати на основі ключових слів, які покупці використовують під час пошуку. Для максимальної оптимізації SEO, назва товару повинна відповідати спеціальній формулі:
Тип товару + Бренд + Модель + Характеристики + Колір + (Артикул)
Тип товару — вказується з великої літери та відповідає на запитання «Що це?» (Помада, Маска, Косметичка, Рушник, Ковдра тощо).
Бренд - назва торгової марки/виробника товару.
Модель – назва/код моделі виробу.
Характеристики — відмінні властивості, що впливають на вибір товару та можуть використовуватися при пошуку, наприклад: розмір, вага, смак, об'єм тощо. Значення у назві повинні відповідати характеристикам товару та текстовому опису. Щоб вказати одиниці виміру, використовуйте скорочені позначення: см, W, " тощо.
Колір — вказується кирилицею або латиницею відповідно до кольору товару на зображенні. Якщо колір складається з кількох значень (фіолетовий + жовтий), то перший колір вважається основним (переважним) у товарі.
Артикул (не обов’язково) - індивідуальний номер/код товару. Рекомендуємо використовувати артикул виробника товару та вказувати його у дужках.
Колір (не обов'язково) — основний відтінок товару. Якщо товар представлений у декількох кольорах, бажано вказати найпомітніший або найтиповіший. Наприклад: "чорний", "бежевий", "різнокольоровий” і тд
Приклад: Комплект постільної білизни ТЕП Happy Sleep Statly двоспальний 180х215 см фіолетовий
Вимоги до назви товару
- максимальна кількість символів — 255, оптимальна довжина для SEO — до 60 знаків;
- у прайс-листі не може бути двох товарів з абсолютно однаковою назвою;
- ТМ/бренд, вказаний в назві товару та в полі виробник (vendor), має бути однаковим;
- назва не повинна містити зайвих розділових знаків (коми, крапки, дефіси, лапки), допускається не більше, ніж 1 використання, крім тих, що мають відношення до найменування моделі, кольору, розміру або типу товару;
- не вказуйте назву лише великими літерами (CaspLock);
- спеціальні символи, які можуть бути в назві (λ, Ω, ™, @, ^, #, тощо) замінюйте на альтернативні скорочення;
- назва товару може бути двомовною: російською та українською (або виключно українською), а також включати англомовні слова (бренд, модель тощо). В xml прайс-листі російську назву необхідно передавати в тегу <name>, а українську — в тегу <name_ua>; назва тільки російською заборонена;
- назва не має містити повного переліку характеристик товару або опису (варіації типу товару в назві).
Приклад назви в XML прайс-листі:
<offer>
...
<name>Комплект постельного белья ТЕП Happy Sleep Statly двуспальный 180х215 см фиолетовый</name>
<name_ua>Комплект постільної білизни ТЕП Happy Sleep Statly двоспальний 180х215 см фіолетовий</name_ua>
...
</offer>