7

Назва товару

Support EVA.UA

Останнє оновлення 7 днів тому

Назву товару слід створювати на основі ключових слів, які покупці використовують під час пошуку. Для максимальної оптимізації SEO, назва товару повинна відповідати спеціальній формулі:

Тип товару + Бренд + Модель + Характеристики + Колір + (Артикул)

Тип товару — вказується з великої літери та відповідає на запитання «Що це?» (Помада, Маска, Косметичка, Рушник, Ковдра тощо).

Бренд - назва торгової марки/виробника товару.

Модель – назва/код моделі виробу.

Характеристики — відмінні властивості, що впливають на вибір товару та можуть використовуватися при пошуку, наприклад: розмір, вага, смак, об'єм тощо. Значення у назві повинні відповідати характеристикам товару та текстовому опису. Щоб вказати одиниці виміру, використовуйте скорочені позначення: см, W, " тощо.

Колір — вказується кирилицею або латиницею відповідно до кольору товару на зображенні. Якщо колір складається з кількох значень (фіолетовий + жовтий), то перший колір вважається основним (переважним) у товарі.

Артикул (не обов’язково) - індивідуальний номер/код товару. Рекомендуємо використовувати артикул виробника товару та вказувати його у дужках.
Колір (не обов'язково) — основний відтінок товару. Якщо товар представлений у декількох кольорах, бажано вказати найпомітніший або найтиповіший. Наприклад: "чорний", "бежевий", "різнокольоровий” і тд

Приклад: Комплект постільної білизни ТЕП Happy Sleep Statly двоспальний 180х215 см фіолетовий

Вимоги до назви товару


  • максимальна кількість символів — 255, оптимальна довжина для SEO — до 60 знаків;
  •  у прайс-листі не може бути двох товарів з абсолютно однаковою назвою;
  • ТМ/бренд, вказаний в назві товару та в полі виробник (vendor), має бути однаковим;
  • назва не повинна містити зайвих розділових знаків (коми, крапки, дефіси, лапки), допускається не більше, ніж 1 використання, крім тих, що мають відношення до найменування моделі, кольору, розміру або типу товару;
  • не вказуйте назву лише великими літерами (CaspLock);
  • спеціальні символи, які можуть бути в назві (λ, Ω, ™, @, ^," ", #,* тощо) замінюйте на альтернативні скорочення;
  • назва товару може бути двомовною: російською та українською (або виключно українською), а також включати англомовні слова (бренд, модель тощо). В xml прайс-листі російську назву необхідно передавати в тегу <name>, а українську — в тегу <name_ua>; назва тільки російською заборонена;
  • назва не має містити повного переліку характеристик товару або опису (варіації типу товару в назві).

Приклад назви в XML прайс-листі:

<offer>

...

<name>Комплект постельного белья ТЕП Happy Sleep Statly двуспальный 180х215 см фиолетовый</name>

<name_ua>Комплект постільної білизни ТЕП Happy Sleep Statly двоспальний 180х215 см фіолетовий</name_ua>

...

</offer>

Чи була ця стаття корисною?

5 з 5 сподобалась ця стаття