7

Наявність та залишки товару

Support EVA.UA

Останнє оновлення рік тому

Актуальна інформація про наявність товарів є одним із факторів успішної роботи магазину на маркетплейсі. Інформація про товари передається в xml прайс-лист, посилання на який підключено до профілю вашого магазину.

У XML прайс-листі наявність товарів передається в атрибуті available: true — товар у наявності; false - товару немає в наявності, а залишки товару передаються в тегу <stock_quantity>, із зазначенням кількості доступних товарів. Даний атрибут має бути вказаний для кожного вашого товару:

  • якщо товар є в наявності, значення має бути більшим за нуль - <stock_quantity>1<stock_quantity>
  • якщо товару немає - <stock_quantity>0</stock_quantity>

Приклад (товар у наявності):

<offer id="000001" available="true">

<stock_quantity>88</stock_quantity>

Приклад (товару немає у наявності):

<offer id="000001" available="false"> 

<stock_quantity>0</stock_quantity>

або 

<offer id="000001" available="false">

<stock_quantity>10</stock_quantity>

або

<offer id="000001" available="true">

<stock_quantity>0</stock_quantity>

Важливо! Вам потрібно самостійно відслідковувати актуальність залишків товару, оскільки після надходження замовлення, це значення у вашому прайс-листі автоматично не оновлюється (якщо ви не внесете відповідні зміни у вашій системі).

Чи була ця стаття корисною?

2 з 3 сподобалась ця стаття