1

Припинення роботи магазину

Support EVA.UA

Останнє оновлення 2 дні тому

У разі прийняття рішення про завершення роботи на маркетплейсі продавець зобов’язаний повністю опрацювати всі замовлення та забезпечити відсутність заборгованості на балансі магазину.


Для закриття магазину необхідно виконати такі дії:

  • звернутися до свого менеджера;

  • завершити або скасувати всі активні замовлення;

  • перевірити стан балансу магазину;

  • підписати угоду про розірвання договору.

Крок 1. Звернення до свого менеджера.

Подайте звернення до свого менеджера, зазначивши намір припинити роботу магазину. У зверненні необхідно вказати причину або причини такого рішення.

Адміністрація маркетплейсу може запропонувати можливі варіанти вирішення ситуації з метою продовження співпраці. Якщо рішення продавця є остаточним, магазину буде присвоєно статус «Заблоковано», після чого розпочнеться процедура розірвання договору.


Крок 2. Завершення обробки замовлень.

Усі нові, активні та замовлення, які доставляються клієнтам мають бути виконані або скасовані покупцями. На момент закриття магазину не допускається наявність незавершених замовлень або зарезервованої комісії.


Крок 3. Перевірка балансу магазину

Після завершення роботи з усіма замовленнями необхідно перевірити фінансовий стан балансу:

  • у разі від’ємного балансу продавець зобов’язаний поповнити його на суму заборгованості;

  • у разі позитивного балансу залишок коштів буде повернено після розірвання договору та наданню листа від контрагента про повернення коштів. 

🔗 Шаблон листа про повернення коштів


Крок 4. Підписання угоди про розірвання договору. 

Адміністрація маркетплейсу готує додаткову угоду про припинення дії договору співпраці. Після підготовки документа продавець отримає відповідне повідомлення на електронну пошту. Підписання здійснюється через сервіс електронного документообігу «Вчасно».

Наслідки розірвання договору

Після завершення процедури розірвання договору магазин буде відключено, а доступ до облікового запису стане недоступним. Кошти, що залишилися на балансі, повертаються протягом 20 робочих днів на розрахунковий рахунок ФОП або юридичної особи, зазначений у договорі.

Для ФОПів, які перебувають у процесі припинення діяльності, повернення коштів здійснюється на особисті рахунки у форматі IBAN із утриманням податків: ПДФО (18%) та військового збору (5%).

Після закриття магазину відновлення доступу до облікового запису неможливе. Для відновлення співпраці необхідно повторно подати заявку на реєстрацію на маркетплейсі.

Додатково: Припинення співпраці та розірвання договору може бути ініційоване адміністрацією маркетплейсу у разі неодноразового блокування магазину та порушенню правил та вимог роботи маркетплейсу. Повторне укладення договору з тією ж юридичною особою або ФОП можливе лише за умови погодження Адміністрацією із усуненням причин, через які договір було розірвано.

 
 

Чи була ця стаття корисною?

1 з 1 сподобалась ця стаття