Уточнення та повернення платежу

Support EVA.UA

Останнє оновлення 2 дні тому

Для зарахування коштів на баланс магазину необхідно дотримуватися таких умов:

  1. Відповідність платника
    Платіж має бути здійснений тим самим суб’єктом, з яким укладено договір співпраці. Оплата повинна надходити з рахунку ФОП або ЮО, на якого зареєстрований магазин. Якщо платник відрізняється, кошти не можуть бути зараховані на баланс магазину незалежно від правильності призначення платежу.

  2. Відповідність призначення платежу
    Якщо призначення платежу відрізняється від того яке вказано у рахунках на поповнення в особистому кабінеті, кошти не можуть бути автоматично зараховані на баланс магазину.

Існують два варіанта як вирішити питання із зарахуванням коштів на баланс магазину:

  • Повернення платежу - коли платник невірний 
  • Уточнення платежу - коли платник вірний, але призначення платежу неточне або невірне

    Повернення платежу: Якщо кошти були сплачені контрагентом, який не є підписантом договору співпраці, платіж не може бути зарахований.

    Навіть за умови правильного призначення платежу кошти підлягають поверненню.

    Для цього необхідно:

    • оформити лист «про повернення коштів»;

    • після повернення коштів здійснити повторну оплату від коректного платника з правильними реквізитами.

     🔗 Шаблон листа про повернення коштів


    Уточнення платежу: Якщо кошти були сплачені контрагентом, який є підписантом договору, але невірно вказано призначення платежу, необхідно підготувати лист на уточнення платежу, щоб кошти зарахували на баланс вашого магазину.


    🔗 Шаблон листа на уточнення платежу


    Куди надсилати сформовані листи (фото або скан): 

    • своєму менеджеру, який закріплений за вашим магазином (контакти вказані в особистому кабінеті) 
    • через сервіс Вчасно у відділ фінансів, при відправці листа через сервіс Вчасно вкажіть: ТОВ "РУШ", ЄДРПОУ 32007740, [email protected]

     
     

    Чи була ця стаття корисною?

    1 з 1 сподобалась ця стаття