Поповнення балансу магазину

Support EVA.UA

Останнє оновлення 25 днів тому

Щоб внести авансовий платіж, сформуйте рахунок у розділі «Мій баланс»→«Історія операцій», введіть суму поповнення та натисніть кнопку «Завантажити рахунок PDF».

💳 Способи оплати


🔹Через банк, термінал або інтернет-банкінг.

Рахунок складається із 2-х частин, у призначенні платежу вкажіть:
1) Послуга 77.40. Передоплата роялті за користування торговими марками EVA

2) Послуга 63.11. Передоплата за доступ до інтернет-платформи http://EVA.UA
Оплата має здійснюватись від імені Замовника за договором.

Кошти надходять протягом 1-го робочого дня (максимальний час до 3-х днів).

🔸 Для кожного поповнення формуйте новий рахунок. Якщо виставлений рахунок не оплачено протягом 3 днів — створіть новий.

Кредитний ліміт


Якщо баланс стає від’ємним, магазину надається 1 робочий день для погашення заборгованості.
Якщо борг не буде погашено впродовж цього терміну, магазин буде автоматично заблокований, а товари — недоступні для продажу.

При наявності заборгованості ви отримаєте попередження у кабінеті продавця, а також сповіщення на електронну адресу магазину.

Деталі по балансу можна переглянути, натиснувши відповідний розділ у кабінеті.

ℹ️ Наявність заборгованості не впливає на ранжування ваших товарів у пошуковій видачі.

Чи була ця стаття корисною?

2 з 2 сподобалась ця стаття