Блокування магазину

Support EVA.UA

Останнє оновлення рік тому

Блокування магазину –  означає обмеження права продавати товари на EVA. Внаслідок блокування усі товари продавця стають недоступними для нових замовлень, але раніше отримані замовлення повинні бути оброблені.

Причини, через які магазин може бути заблокований:

  • низька якість обслуговування покупців;

  • продаж товарів низької якості, підроблених або неоригінальних, які не відповідають заявленому опису чи характеристикам, або які заборонено для продажу на маркетплейсі;

  • шахрайство, обман або недобросовісна поведінка стосовно покупців;
  • махінації із товарними пропозиціями на сайті;
  • маніпуляції по замовленням, спрямовані на введення в оман покупців або адміністрацію сайту;
  • приховані додаткові платежі (за пакування, оформлення, перевірку тощо) до вартості товарів без попередження та згоди покупця;
  • ігнорування запитів покупців щодо гарантійного обслуговування або повернення/заміни товару;
  • передача акаунту третій особі;
  • юридична особа або ФОП, які припинили свою діяльність;
  • реклама власного сайту або інших магазинів, що може відвести клієнта з сайту EVA;
  • дії, які можуть призвести до репутаційних, фінансових або правових втрат;  
  • порушення правил та умов договору.

Мета блокування магазину - забезпечити правильне функціонування роботи продавців-порушників, захистити інтереси покупців та зберегти довіру до платформи.

Розблокування магазину

Під час звернення до підтримки маркетплейсу слід надати необхідні докази або пояснення щодо внесення коректив, виправлення проблем, які призвели до блокування. Після того, як підтримка маркетплейсу перевірить і розгляне вашу справу, і якщо проблема буде вирішена, обліковий запис магазину може бути розблокований, і ви зможете знову продовжити свою діяльність на платформі.

Чи була ця стаття корисною?

3 з 3 сподобалась ця стаття